فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد
سرخط خبرها

سردار فدوی: مهاجرت نخبگان بخشی از جنگ نرم دشمن است

  • کد خبر: ۱۹۸۹۹۶
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
  • ۱
سردار فدوی: مهاجرت نخبگان بخشی از جنگ نرم دشمن است
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در دیدار با دانشجویان از فعالیت هدفمند برخی گروه های برای مهاجرت نخبگان به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش برخی گروه‌ها برای تشویق مهاجرت پزشکان و دانشجویان از کشور گفت: گروه‌هایی با هدف مهاجرت پزشکان، پرستاران، دانشجویان و نخبگان فعالیت می‌کنند که در جریان کامل این اقدامات هستیم و این تنها بخشی از جنگ نرم دشمن است.

سرتیپ پاسدار علی فدوی روز پنجشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو اظهارکرد: در چنین روزی سه دانشجوی انقلابی در راه مبارزه با رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند که جا دارد یاد و خاطره این شهدا و سایر شهدای دانشجو را گرامی بداریم.

وی افزود: پیش از انقلاب بسیاری از دانشگاهیان و دانشجویان در راه مبارزه با ظالم، رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این مسیر توسط دانشجویان انقلابی تداوم داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: مبارزه با استکبار جهانی توسط ملت ایران در این سال‌ها به اوج خود رسیده است و دیگر چهره واقعی ظالمان و شیطان‌های جهان برای ملت شریف ایران آشکار شده است.

وی بیان کرد: مدتی پیش یکی از سیاستمداران آمریکایی اذعان داشته است که سپاه پاسداران نقش پررنگی در مبارزه با استکبار جهانی داشته که به همین جهت استکبار جهانی به دنبال راهکاری برای افزایش توان مقابله با سپاه است.

سردار فدوی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم همواره باید یکی از اولویت‌ها باشد و برخی مطالبات را باید از طریق دولت پیگیری کرد چرا که پیگیری نیازمند فرآیند مستمری است.

وی خاطر نشان کرد: در سفر به خوزستان از پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز بازدید داشتیم، اما باید توجه داشت که دولت از منابع محدودی برای برطرف کردن نیاز‌ها برخوردار است به همین جهت برخی از پروژه‌ها بر مبنای تزریق اعتبارات انجام می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا توانایی بالایی در اجرای پروژه‌های بزرگ دارد، اما بخش زیادی از روند کار نیازمند تجهیزات و منابع کافی است که بر اساس بررسی‌هایی که صورت گرفته ۹۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های واگذار شده به این قرارگاه، نیاز است.

وی در بخش دیگری از این آیین به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد گفت: جبهه مقاومت کارآمد و مستقل است و در مأموریت‌های خود در عملیات طوفان الاقصی عملکرد قابل قبولی داشت و آسیب‌های شدیدی به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

سردار فدوی افزود: بی شک در این میدان پیروزی متعلق به فلسطین است و رژیم کودک کش اسرائیل نمی‌تواند با کشتار مردم بی دفاع و غیرنظامی به هدف خود دست یابد بلکه روز به روز پرونده جنایت‌های خود را سنگین‌تر و جهانیان را بیشتر از گذشته نسبت به خود منزجر می‌کند.

وی اظهار کرد: امروز کرانه باختری به صورت کامل مسلح شده است و صهیونیست‌ها در این منطقه به خاک سیاه نشسته‌اند که این امر نشان دهنده قدرت بیشتر جبهه مقاومت است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به مهاجرت بیش از یک و نیم میلیون نفر از اسرائیل گفت: بسیاری از صهیونیستی‌ها از تابعیت دوگانه برخوردار هستند و پس از عملیات طوفان الاقصی از این منطقه مهاجرت کردند و بسیاری از آن‌ها نیز روزانه علیه جنایت‌های این رژیم کودک‌کش تظاهرات می‌کنند.

سردار فدوی بیان کرد: پشتیبانی از مظلوم و مقابله با ظالم در قرآن کریم آمده است و در قانون اساسی ما وجود دارد؛ امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها تاکید کردند که هر نقطه‌ای از جهان که مردمانش قصد مبارزه با ظالم داشته باشند، از آن‌ها حمایت کرده و پشتیبانی می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین اخبار از سرنوشت احمد متوسلیان و امام موسی، گفت: بخش اعظمی از شهدای ما که گمنام بوده و با تلاش‌های فراوان شناسایی شدند، اما هنوز اطلاعات کافی در راستای صحت شهادت این بزرگواران نداریم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ارتباطی به کاندیدا‌های خاصی ندارد چرا که هدف، حضور مردم در صحنه است و باید هر تلاشی که بتوانیم انجام دهیم تا مردم به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
0
گفته اند که رفت و آمدو مهاجرت همیشه وجود داشته .... ولی در مورد مهاجرت پزشکان وپرستاران ایرانی فقط ( رفت) وجود دارد . هیچ پ،شک کانادابی یا آمریکایی در مقابل به ایران‌مهاجرت نمی کند که شما واژه رفت و آمد را بکار می برید .
حال شما برای پیشگیری از این‌مهاجرت چه کرده اید ؟ چرا بقول شما عده ای از آن طرف تلاش می کنند که پزشکان ما را ببرند و موفق هم‌هستند ؛ ولی شما چرا همان تلاش را نمی توانید بکنید که پزسکان‌کانادابی و آمریکایی به ایران‌مهاجرت کنند ؟
آنها که بقول ما ( هیچ غلطی نمی تو انند بکنند ) پزشکان ما را می برند . ولی ما که الگوی جهان می خواهیم باشیم عمل متقابل نمی توانیم انجام دهیم .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->